5123 Офіціант

На базі неповної загальної освіти (9 кл)

  • Професія

    5123 Офіціант

  • Кваліфікація

    3 розряд

Строк навчання

3 роки

Ресторанний бізнес - один із самих швидкозростаючих в Україні Всім структурам потрібні кваліфіковані робітники, добре знаючі своє діло Психологія спілкування - це основа в професії "Офіціант". Бути офіціантом - це означає вміти спілкуватися з людьми, знаходити до них підхід. Співробітництво з сучасними підприємствами ресторанного господарства, такими як: "Хутор", "Берлога", "Східна кухня", "Слав'янський дворік", "Пузата хата" забезпечують майбутнє офіціантам не тільки за рахунок високоякісної підготовки в сучасних умовах передових підприємств, а й постійне місце працевлаштування, з високою заробітною платнею та кар'єрним зростанням. Добре володіючи професією "Офіціант" людина завжди матиме хорошу роботу на змогу знайти себе, як професіонала.


Буде знати:

  • асортимент, рецептури, технологію виготовлення страв і напоїв;

  • кулінарну характеристику страв і напоїв; правила і технічні прийоми обслуговування споживачів;

  • форми складання серветок;

  • правила оформлення столу квітами;

  • види меню, порядок запису страв і напоїв в меню;

  • правила і порядок подавання страв і напоїв, вимоги до їх оформлення і температури;

  • відповідність асортименту вино-горілчаних виробів характеру страв;

  • порядок оформлення рахунків та форми розрахунку із споживачами, в тому числі за кредитними картками;

  • види і призначення посуду, приборів, столової білизни, способи їх зберігання;

  • правила експлуатації відповідних видів торгівельно-технологічного обладнання, ЕККА, виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, їх призначення та використання в технологічному процесі;

  • правила роботи  закладів ресторанного господарства;

  • санітарні правила для  закладів ресторанного господарства;

  • правила роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами;

  • основи психології;

  • принципи професійної етики;

  • іноземну мову в межах розмовного мінімуму;

  • правила і норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни.

  • економічні досягнення необхідні для успішного виконання професійних завдань і обов’язків

Буде вміти:

  • готувати зал до обслуговування споживачів, отримувати посуд, прибори, столову білизну;

  • полірувати посуд, прибори;

  • складати серветки різними способами;

  • здійснювати попередню сервіровку столів;

  • приймати замовлення від споживачів;

  • отримувати страви в роздавальні та в буфеті;

  • подавати страви і напої;

  • обслуговувати неофіційні банкети;

  • оформляти рахунки і розраховуватися по них із споживачами;

  • прибирати використаний посуд та прибори;

  • замінювати столову білизну

5123 Офіціант повинен:

  • раціонально та ефективно організовувати працю на робочому місці;

  • дотримуватись норм технологічного процесу;

  • не допускати браку в роботі;

  • знати й виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці й навколишнього середовища, додержуватись норм, методів і прийомів безпечного ведення робіт;

  • використовувати в разі необхідності засоби попередження і усунення природних і непередбачених негативних явищ (пожежі, аварії, повені, тощо);

  • знати інформаційні технології;

  • правові питання галузі

Сфера професійного використання випускника:

роботи з обслуговування споживачів в закладах ресторанного господарства

Повернутися до розділу