Предметні гуртки

gur_mater.jpg

    Вище професійне училище № 17 особливу увагу приділяє розвитку гуртків. Участь в гуртках не тільки дисциплінує учнів, а і піднімає у них почуття гідності, примушує краще вчитися і працювати.

    В навчальних закладах профтехосвіти вже склалась певна система гурткової роботи, виховне значення якої величезне. До гурткової роботи залучаються всі бажаючі відповідно до їх інтересів. 

    Особливістю гурткової роботи в ПТНЗ є те, що учасниками гуртків стають діти, які ніколи в житті не співали, не танцювали, на сцені ніколи не стояли. І головною метою гурткової роботи в ПТНЗ є залучити учнів до світу прекрасного, допомогти їм розкрити в собі таланти, про які вони навіть і не здогадувались, допомогти сформуватися особистостям. Складність для керівників гуртків полягає в тому, що наші діти не мають ніякої підготовки і займаються в гуртках 1-3 роки.

    З метою активізації гурткової роботи щорічно проводяться огляди технічної та декоративно-прикладної творчості, які проходять протягом всього навчального року. Вони наглядно демонструють наявність і якість гурткової роботи.

Графік

роботи предметних гуртків ВПУ № 17 в 2017-2018н.р.  

п/п

П.І.П. відповідального викладача

Назва гуртка

№ кабінету

Засідання гуртка

  Час проведення  

  1.

  Калманов М.Й.    "Дослідник"
  71
  вівторок, п'ятниця
   1600-1700
  2.

  Козич М.М.    "Цікаві факти про метали"     29    третій вівторок місяця      1600-1700  
  3.

  Чорна Ю.С.       "Світ многогранників"     26    другий понеділок місяця    1430-1700  
  4. 
   
  Лимар Т.О.       "У світі чарівних звуків та слів"  
  39    другий понеділок місяця     1530-1630  
  5 
   
 Желіховська Т.М.
  "Юних знавців рідної мови"   28   другий вівторок місяця   1530-1630
  6.   

  Клименко І.А.      "ENGLISH  ALWAYS"  
  25    понеділок        1500-1600  
  7.

  Галаницька О.О.    "Сучасні інформаційно-комунікаційні технології. Клуб проектної діяльності."   4  вівторок
   1600-1700
  8.

  П'ятковська О.С.    "Ерудит"   27  вівторок    1530-1630  
  9.

  Сагайдак О.М.    "Карт-бланш"   35   другий вівторок місяця    1500-1600
  10.

  Филипенко Л.В.    "ЕЛЕКТРОН"   67  четвертий вівторок місяця    1530-1630
 11.

  Додух А.В.    "Охорона праці"   91  кожен 3 вівторок місяця    1600-1700
 12.

  Гордєєва Н.М.    "Стежинами нашої історії"   19  вівторок    1600-1700
 13.

  Онищнко Н.В.          "Зварювання понад усе"   73  вівторок
   1600-1700
 14.

  Безугла Р.О.    "Everyday English"   76  понеділок   1600-1700
 15.

 Грабар А.О.
   "Сучасний майстерок"   1  понеділок   1545 – 1645
 16.

Харкута Ю.К.
  "Електрик"  79    середа   1600-1700
 17.

Бершадська Г.П.    "Ізометрія"  42   четвертий вівторок місяця   1530-1630
 18.

 Мотуз А.В.
 "Євроклуб"  59   вівторок   1600-1700
  19.

  Зайко А.В.
  "Квант"   68   п’ятниця   1600-1700
  20.

  Орлик А.Г.
  "Мікроскоп"   57   вівторок   1600-1700
 21.

 Бахтіаров С.В.
 "Libertas" 70 вівторок   1600-1700
 22.

 Пікуль Н.В.
 "Фінансова грамотність"
 36 другий вівторок місяця   1500-1600
 23.

 Грунтковська Ю.В.
 "M. E. DOС" 37 перша середа місяця  1500-1600
 24.

 Мантула С.Г.
 "105 клавіша"
 21 четвер 1500-1600
      
           



Гурток «Дослідник»

    Мета гурткової роботи – активізація ппошукової активності учнів, Спрямування винайденної інформації на розвиток власного технологічного розвитку, уміння працювати в команді на певний результат, вміння публічно викладати свою думку, діскутувати.

    Виробнича група гуртку вивчає необхідність в наочних приладдях та виконує практично стенди та наочність для майстерень та кабінетів, задіяних в підготовці слюсарних професій.

    Підготовка та проведення Щорічної учнівсько – викладацької науково – практичної коференції з проблем автомобільного транспорту, екології, енергетики та суспільства.

kalmanov1.jpgkalmanov.jpgIMG_4723.JPG

Рисунок1.jpgРисунок2.jpg


керівник гуртка Калманов М.Й.

кабінет №71

Гурток «Цікаві факти про метали»

       Ні для кого не таємниця, що в нашому житті є багато різних металевих предметів, без яких нам було б значно складніше жити, але ми дуже мало знаємо про унікальні властивості деяких з цих металів. На засіданнях гуртка розглядаються цікаві факти про різноманітні метали та сплави щоб  удосконалити знання теоретичного матеріалу та  отримати  нову, додаткову  інформацію про їх значення та використання.  

         Мета роботи гуртка полягає  в  тому,  щоб  створити умови, при яких учні:

-  самостійно і охоче здобувають відсутні знання з різних джерел;
-    вчаться користуватися набутими знаннями для вирішення пізнавальних і практичних завдань; 

- набувають комунікативні вміння, працюючи в різних групах;
-    розвивають в собі дослідницькі вміння (вміння виявлення проблем, збору інформації, спостереження, аналізу, побудови гіпотез, узагальнення);
-     розвивають системне мислення.

         Учні представляють результати своєї діяльності у вигляді  плакатів або презентації. Часто це відбувається в актовому залі, перед дуже великою аудиторією,  що ще більш підсилює позитивну мотивацію та соціальний досвід  членів гуртка. Все це розвиває особистісний  потенціал учня, сприяє формуванню творчої особистості, посилює мотивацію до навчання, інтерес до професії.

IMG_20171030_132813 сайт.jpg


керівник гуртка Козич М.М.

кабінет №29

Гурток математики «Світ многогранників»

    Мета математичного гуртка - виявлення, розвиток і підтримка обдарованої молоді, стимулювання її творчого потенціалу, розвиток наукової та дослідницько-експериментальної діяльності учнів, створення умов для гармонійного розвитку особистості, задоволення потреб учнівської молоді в позашкільній освіті.

    Завданнями гуртка є розвиток інтелектуальних можливостей учнів, підвищення мотивації навчання, формування критичності мислення та поглиблення фактичних знань в галузі математики. Зацікавити учнів математикою, показати її могутність і красу, примусити полюбити її - завдання кожного вчителя математики. Уміння бачити цікаве й дивуватися приносить учням радість, породжує творчі поривання, розвиває уяву, що особливо важливо на уроках математики. Таке вміння потрібно виховувати і розвивати в учнів систематично як на уроках, так і в позакласній роботі з математики

керівник гуртка Чорна Ю.С. 

кабінет №26

Гурток української мови «У світі чарівних звуків та слів»

     Гурток спрямований на розширення та поглиблення знань учнів з української мови, показ багатства та образність слова, збагачення та чистоту мовлення, розвиток логічного мислення та творчу активність. Завдяки гуртку учні можуть розкрити в собі освіченість та патріотизм, виявити любов до рідної мови й бажання її вивчати, досліджувати. А вміння комунікативно користуватися засобами мови в різних життєвих ситуаціях, допомагає учням оволодіти мовою професії на практиці. Ми маємо за мету виховувати висококультурних й освітчених патріотів України, любов до рідної мови, бажання її вивчати та досліджувати.

Фото №3.jpgФото №4.jpgФото №2.jpgIMG_20171031_141515 сайт.jpg

керівник гуртка Лимар Т.О.
 
кабінет №39

Гурток української мови «Юних знавців рідної мови»

Справжній процес навчання – це не просто цикл уроків, об’єднаних певною темою, що завершується тематичною контрольною роботою. Обов’язковою складовою нормально організованого навчально-виховного процесу школиє позакласна робота. Вона служить засобом розширення, поглиблення і вдосконалення знань, здобутих учнями на уроках.

Як відомо, мислення починається із здивування, віднаходження, усвідомлення суперечності, парадоксу. За браком часу, внаслідок різного рівня підготовленості учнів не так часто випадає нагода використати на уроках проблемні завдання, розв’язання лінгвістичних задач тощо.

Мета і основний зміст роботи предметного гуртка

          Розширити і поглибити знання учнів з української мови; показати багатства і образність слова, провести до скарбниці лексичних термінів, що мають тільки їм властиву і неповторну будову та значення і разом з тим тісно пов’язаних між соболю нитками походження, звучання, граматичних особливостей; переконати учнів, що світ звуків і слів не менш цікавий,ніж світ тварин, рослин, мінералів і небесних тіл; дбати про розвиток, збагачення, розквіт,чистоту і красу мовлення; вчити досліджувати, фантазувати, творити, розвивати логічне мислення, творчу активність; виховувати висококультурних й освітчених патріотів України , любов до рідної мови, бажання її вивчати та досліджувати.

Завдання гуртка:

·        Збагачення словникового запасу, поглиблення відомостей с фонетики, графіки, лексики, фразеологізмів, орфографії, пунктуації

·        Вчити відчувати милозвучність мови, її красу , багатства

·        Виробляти вміння комунікативно користуватися засобами мови в різних життєвих ситуаціях

·        Формувати морально-етичні цінності

·        Навчати вміло черпати із мовних скарбів все найточніше і найбарвистіше для висловлювання власних думок ; ознайомити із закономірностями її будови.

P71031-141119 сайт.jpg

керівник гуртка Желіховська Т.М.
 
кабінет №28

Гурток іноземної мови «ENGLISH  ALWAYS»

     Програма занять гуртка іноземної мови, направлена на вдосконалення змісту вивчення іноземної мови. Гурткова робота сприяє розширенню сфери застосування вмінь і навичок, які були здобуті на уроках іноземних мов, та розширення мовної сфери. Заняття гуртка не регламентовані навчальною програмою. У зв’язку з цим відкриваються безмежні можливості для дослідницької діяльності викладача, вдосконалення його методичної майстерності. У процесі підготовки і проведення занять вчитель може перевірити правильність своїх передбачень і гіпотез, ефективність форм, методів, прийомів, практичну і виховну значимість підготовлених їм матеріалів, їх вплив на формування особистості учня. Найбільш популярним в нашій практиці є гурток комбінованого типу, на заняттях якого учні займаються різними видами діяльності: грають, вивчають вірші і пісні, обговорюють прочитані тексти, випускають стінгазети, драматизують діалоги, здійснюють постановку спектаклів. Групова робота дозволяє залучити учнів до неформального вивчення іноземної мови, коли максимально враховуються їхні особисті потреби, оскільки вони самі обирають той чи інший гурток, або беруть участь у тому чи іншому заході.

IMG_0614.JPGIMG_0618.JPG

керівник гуртка Клименко І.А.

кабінет № 25


Гурток інформатики «Сучасні інформаційно-комунікаційні технології»

    Метою гуртка є формування в учнів цілісного уявлення у глобальному інформаційному просторі і принципах отримання інформації, а також створення власних інформаційних ресурсів на основі вивчених додатків пакету MS Oficce.

     Зміст роботигуртка полягає в обговоренні тем згідно плану роботи гуртка, оформлення презентацій та відео журналу згідно обраних тем, розробка схем, таблиць, каталогів та збірок по обраному матеріалу.   

Фото-гурток-2.jpgФото-гурток-1.jpg

керівник гуртка Галаницька О.О.

кабінет № 4


Гурток економіки «Ерудит»

     Опанування економічними знаннями має значну практичну цінність, незалежно від того, збираєтесь Ви зайнятись бізнесом, плануєте зробити політичну кар'єру або просто мрієш реалізувати себе у певній діяльності. Адже усі ми повсякчас і за різних умов стаємо учасниками економічних відносин. На засіданнях гуртка «Юний економіст» ми спілкуємось, вивчаємо економічні явища і процеси, без розуміння яких жодна людина не може вважати себе сучасною і досвідченою.

Мета гуртка:

-          виховати в учнях інтерес та поваги до обраної ними професії;

-          розвиватитворче мислення таформувати світогляд цивілізованої людини, що визнає такі загальнолюдські цінності, як свобода діяльності та вибору, право приватної власності, толерантність, необхідність дотримання законів тощо, навичок раціональної економічної поведінки людини як споживача, найманого працівника, підприємця, власника доходів і платника податків, користувача суспільними благами тощо,

-          засвоювати фундаментальні знання про економічне життя суспільства, відображені у основних економічних категоріях, законах, закономірностях;

-          формувати навички самостійної роботи при виконанні практичних завдань з економіки, узагальнювати одержані результати та застосовувати їх у життєвих ситуаціях;

Зміст роботи: обговорення тем згідно плану гуртка, оформлення презентацій та відео журналу згідно обраних тем, розробка схем, таблиць, каталогів та збірок по обраному матеріалу.

3.jpg2.jpg

1.jpg4.jpg


  керівник гуртка П'ятковська О.С.

  кабінет №27

Гурток історії «Карт-Бланш»

 

    Мета гуртка: - забезпечення творчого застосування знань учнів;

- формування вміння орієнтуватися в будь-яких виробничих ситуаціях, пов’язаних з роботою обліковця з реєстрації бухгалтерських даних;

- формування рис творчої діяльності та потреби учнів у науково-дослідній діяльності.

    Зміст роботи: обговорення актуальних тем з питань бухгалтерського обліку: Рахунки бухгалтерського обліку і подвійний запис, Первинне спостереження, документація та інвентаризація, Облік розрахункових операцій, Облік господарських процесів, Основи бухгалтерської звітності; первинне знайомство учнів з програмним забезпеченням, яке створене на допомогу бухгалтеру: M.E.Doс (Медок), Клієнт-банк. Порівняння бухгалтерського обліку на підприємстві та в банку.

    Опис: Участь у засіданнях гуртка допомагає учням забезпечити повноцінне засвоєння передбаченого програмою навчального матеріалу, дає можливість одержання додаткової наукової інформації, сприяє самоосвіті, що лежить в основі підготовки висококваліфікованого фахівця, сприяє розвитку в учнів науково-дослідних умінь і професійних здібностей.

    На засіданнях гуртка учні навчаються вмінню застосовувати знання з предмету «Бухгалтерський облік» у повсякденному житті, формують здатність орієнтуватися в будь-яких виробничих ситуаціях професій бухгалтерського спрямування.

Гурток 1jpg.jpg

Керівник гуртка Сагайдак О.С.

кабінет № 35

 

Гурток електротехніки «ЕЛЕКТРОН»

    Мета нашого гуртка формування у учнів розуміння про роль і значення електрики в суспільному житті, поняття про використання електричної енергії в усіх галузях України, побуті тощо. Зміст роботи гуртка полягає в обговоренні тем згідно плану занять гуртка, проведенні практичних робіт та круглих столів, розв’язуванні задач.
filipenko.jpg

Керівник гуртка Филипенко Л.В.

Кабінет № 67

Гурток «Охорона праці»

Dod.jpg

    Мета нашого гуртка виховати у членів гуртка інтересу та любові до обраної ними професії, розвинути творче мислення в напрямку охорони праці, закріпити у гуртківців навики творчого підходу до вирішення технологічних задач та користування технічною літературою. Зміст роботи гуртка полягає у обговоренні тем згідно плану гуртка, оформлення презентацій та відео журналу згідно обраних тем, каталогів та збірок по обраному матеріалу.

Керівник гуртка Додух А.В.

Кабінет № 91

Гурток «Стежинами нашої історії»

Gor.jpg

       Гурток створено для поглибленого вивчення історії Другої світової війни, зокрема подій, які мають безпосереднє відношення до Дніпропетровщини. На заняттях учні вчаться опрацьовувати історичні джерела, класифікувати отриману інформацію та робити висновки. Головна задача гуртка: навчити  учнів критично мислити, вміти розпізнавати справжню інформацію від вигаданої, що на сьогоднішній день є одним з негативних явищ засобів масової інформації, тому на заняттях учні вчаться працювати з першоджерелами.

Керівник гуртка Гордєєва Н.М.

Кабінет № 19

Гурток «Зварювання понад усе»

    Мета нашого гуртка виховати у членів гуртка інтересу та любові до обраної ними професії, розвинути творче мислення в напрямку зварювальної діяльності, закріпити у гуртківців навики творчого підходу до вирішення технологічних задач та користування технічною літературою. Зміст роботи гуртка полягає у обговоренні тем згідно плану гуртка, оформлення презентацій та відео журналу згідно обраних тем, розробка схем, таблиць, каталогів та збірок по обраному матеріалу.

onishenko 1.jpg

onishenko.jpg

 Vas3.jpg
Vas4.jpg 
Vas5.jpg

Керівник гуртка Онищенко Н.В.

Кабінет № 73


Гурток іноземної мови «Everyday English»

       Згідно Єврокомісії, однією з ключових компетенцій, якими повинен володіти кожен європеєць є компетенція в сфері іноземних мов. Загальною метою викладання іноземної мови є формування і учнів та студентів соціальної, функціональної, комунікативної, соціокультурної компетенції у користуванні англійською мовою у сферах ситуативного спілкування в усній і письмових формах, що сприятиме їх ефективному функціонуванню у культурному розмаїтті навчального та професійного середовища, що дозволятиме учням і студентам повністю реалізувати свій інтелектуальний потенціал. 

    Робота гуртка реалізується шляхом досягнення таких цілей: практичне формування у учнів, студентів загальні, комунікативні мовленеві компетенції (лінгвістичну, соціолінгвістичну, прагматичну) для забезпечення ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі. 

    Освітня мета – формувати у учнів, студентів загальні компетенції (декларативні знання, вміння, навички, компетенцію існування та вміти вчитися. Сприйняття розвитку здібностей до самостійного навчання.

    Пізнавальна мета – залучати студентів до академічних видів діяльності, які активізують і далі розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних здібностей.

    Розвиваюча мета – формування загальної компетенції з метою розвитку їх особистої мотивації (цінностей, ідеалів).

    Соціальна мета – сприяти становленню вмінь спілкуватися.

    Соціально-культурна мета – досягти широкого розуміння важливих різнопланових міжнародних соціально-культурних проблем з метою діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних і академічних ситуацій.

Керівник гуртка Безугла Р.О.

Кабінет № 76

Гурток "Сучасний майстерок»

      

«Людина завжди навчається добре

лише у тих, кого любить!»

Йоган Гёте.

    Мета гуртка: виховати в членів гуртка інтересу та любові до обраної ними професії, розвинути творче мислення в напрямку сучасного обладнання, закріпити у гуртківців навики творчого підходу до вирішення технологічних задач та користування технічною літературою.

    Зміст роботи: обговорення тем згідно плану гуртка, оформлення презентацій та відео журналу згідно обраних тем, розробка схем, таблиць, каталогів та збірок по обраному матеріалу.

Фото-гурток-1_1.jpg

Керівник гуртка Грабар А.О.

Кабінет № 1

Гурток  «Електрик» 

    Мета роботи предметного гуртка: удосконалювати рівень знань теоретичного матеріалу з спецпредметів електротехнічного напрямку, уміння використовувати отримані знання в своїй майбутній професії; виховувати моральні якості учнів як особистостей; дисципліни, сумлінності, відповідальності, враховуючи високий рівень небезпеки в роботі з електроустаткуванням;  розвивати раціональне мислення, пізнавальну активність та самостійність, увагу, спостережливість, тощо.

    Робота гуртка охоплює три напрямки: науково – дослідницький, розвиток творчих здібностей, уміння самореалізації. IMG_20171027_080533 cайт.jpgIMG_20171027_080601 сайт.jpg      

Керівник гуртка Харкута Ю.К.

Кабінет № 79

Гурток «Ізометрія»

    Мета роботи предметного гуртка: удосконалювати рівень знань теоретичного матеріалу, уміння використовувати отримані знання за призначенням;виховувати моральні якості учнів як особистостей; дисципліни, сумлінності, відповідальності, ініціатив;  розвивати раціональне мислення, пізнавальну активність та самостійність, увагу, спостережливість, тощо.

    Робота гуртка охоплює три напрямки: науково – дослідницький, розвиток творчих здібностей, уміння самореалізації.

Bershadska.jpg

Керівник гуртка Бершадська Г.П.

Кабінет № 42

Гурток «Євроклуб»

  ЗАВДАННЯ І МЕТОДИ РОБОТИ ЄВРОКЛУБУ

Основними формами роботи євро клубу є:

-         Проведення зустрічей і клубних змагань учнів, які є членами євро клубу (іноземною і рідною мовами);

-         Проведення творчих конкурсів (конкурс малюнків, есе, статей на євротематику);

-         Випуск газети;

-         Проведення вікторин, круглих столів, семінарів-тренінгів;

-         Організація обмінів і листування зі школами європейських країн.

  МЕТА РОБОТИ ЄВРОКЛУБУ:

-         Активізація навчального та творчого потенціалу учнів;

-         Формування національної самосвідомості і активної громадянської позиції;

-         Розвивати дружні зв’язки між молоддю країн, мови якиї вивчаються в училищі;

-         Організовувати співробітництво освітніх закладів з метою підвищення загального рівня освіти та поширення культурологічних знань;

-         Сприяти організації цікавого і змістовного дозвілля та всебічному розвиткові учнів 

-     Виховання толерантності, дружби та взаєморозуміння;

-         Підтримка у вивченні української та іноземної мов;

-         Практичне засвоєння норм та правил усної та писемної комунікації в різних сферах спілкування українською та іноземною мовами;

-         Поліпшення засвоєння знань і формування інтересу до культурної проблематики та питань, здатних відкрити наше загальноєвропейське коріння;

-         Сприяння процесам європейської інтеграції України та інформування дітей про Європейський Союз.

  ПРЕДМЕТОМ ДІЯЛЬНОСТІ ЄВРОКЛУБУ Є:

-         Проведення зборів, зустрічей, фестивалів, конференцій, круглих столів, диспутів;

-         Сприяння вивченню іноземних мов;

-         Участь у видавничій діяльності, підготовка інформаційних стендів та бюлетенів;

-         Проведення пізнавально-розважальних заходів (конурсів, вікторин, інтерактивних занять);

-         Підвищення інтелектуального рівня та обізнаності учнів щодо європейської культурної спадщини.

dsc_1046.jpgdsc_1048.jpg

Керівник гуртка Мотуз А.В.

Кабінет № 59 


Гурток фізики «Квант»

    Мета гуртка: виховати в членів гуртка інтересу та любові до предмету фізики та астрономіі,для формування науковоі картини світу,світогляду людини,іі філософіі розвинути творче мислення в напрямкуобраної ними професії, закріпити у гуртківців навики творчого підходу до вирішення технологічних задач та користування технічною літературою.
20171026_092920.jpg20171026_093156.jpg

Керівник гуртка Зайко А.В.

Кабінет № 59


Гурток «Мікроскоп»

Є в світі ненасиченність сполук,
Коли зв язки аж рвуться від напруги,
Й енергія стріляє, наче лук,
Який потрапив у спритні й дужі руки.

    Мета гуртка: виховати в членів гуртка інтересу та любові до предмету біології,ознайомити учнів з красою рідного краю,творче мислення в напрямку екологічної діяльності, закріпити у гуртківців навики творчого підходу до вирішення задач пов язаних з використанням природних ресурсів та користування спеціальною літературою.

    Зміст роботи: обговорення тем згідно плану гуртка, оформлення презентацій та відео журналу згідно обраних тем,робота з мікроскопом,виготовлення таблиць, каталогів та збірок по обраному матеріалу,виступ з різним матеріалом в інших навчальних групах.

DSC_0059.JPG

Керівник гуртка Орлик А.Г.

Кабінет № 57 


Гурток «Libertas»

   

Сьогодні у молодіжному середовищі виникає величезний практичний інтерес до права і правових інститутів, змінюється ставлення до права як механізму безконфліктної реалізації своїх інтересів у сучасному світі, право набуває конкретних рис і значення для кожного.

Бахтіаров С.В.

Мета діяльності гуртка:

Цілеспрямована робота з формування високого рівня правосвідомості та правової культури учнів та студентів, поширення правових знань та правової інформації.

Головні завдання гуртка:

1. Формування правової свідомості учнів та студентів, яка є головним фактором, що визначає особливості поведінки особистості;

2. Виховання поваги до держави й права;

3. Вироблення в учнів та студентів умінь, навичок, звичок поведінки відповідно до правових норм;

4. Формування в учнів та студентів активної позиції в правовій сфері, що має виявлятись у нетерпимому ставленні до правопорушень, прагненні боротися з цим явищем;

5. Підвищення юридичної обізнаності учнів та студентів, інформування з актуальних питань права та законодавства в охороні здоров'я.
IMG_0804.JPGIMG_0803.JPG
IMG_0799.JPG

Керівник гуртка Бахтіаров С.В.

Кабінет № 70 

Гурток «ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ»

   Якість процесу професійної підготовки у професійному закладі потребує сформованих професійних знань, вмінь і навичок учнів. Важливо не тільки дати учням у короткий термін максимум інформації, а ще й навчити їх самостійно орієнтуватись у потоках інформації та ефективно її використовувати. це стає можливим у разі набуття досвіду творчої роботи в процесі навчання у ПТНЗ.

   Завдання гурткової роботи як форми позаурочної полягає в залученні учнів до дослідницької діяльності, стимулювання їх ініціативи і самостійності, розвитку індивідуальних інтересів, нахилів та здібностей.

   Метою гуртка Фінансова грамотність є ознайомлення учнів із сучасними фінансовими продуктами та послугами, розвиток в них навичок використання таких продуктів, а також вміння власного фінансового планування на майбутнє.

До загальних цілей, які реалізуються при вивченні фінансової грамотності, належать наступні:

-                     засвоєння фундаментальних знань про фінансове життя суспільства, а саме: основних економічних категорій, законів, закономірностей, тенденцій;

-                     -формування світогляду цивілізованої людини, що визнає такі загальнолюдські цінності, як свобода діяльності та вибору, право приватної власності, дотримання законності тощо;

-                     сприяння розвитку навичок раціональної економічної та фінансової поведінки людини як споживача фінансових послуг, платника податків, тощо;

-                     підтримка інтересу до вивчення предметів економічного спрямування;

-                     формування фінансової культури.

Гурток Пікуль 2.jpg

Керівник гуртка Пікуль Н.В.

Кабінет № 36




Гурток комп’ютерної – грамотності « M. E. DOС»

Впровадження сучасних інформаційних технологій у навчальний процес вимагає від учнів додаткових знань комп’ютерної техніки, вмінь користуватись комп’ютером при виконані завдань, розвивати власні творчі здібності, сприяє вибору учнями майбутньої професії.

У учбовому закладі створено умови для поглиблення і удосконалення рівня знань з інформаційних технологій, що сприяє участі вихованців у різноманітних конкурсах, олімпіадах, турнірах.

Метою гуртка є формування компетентності особистості у процесі опанування операційної системи Windows та прикладних програм Microsoft Office.

Основні завдання полягають:

1.       Пізнавальна компетентність, яка полягає у засвоєнні знань про інформацію, будову персональних комп’ютерів, функції складових комп’ютерів, принципи роботи в операційній системі Windows та її настроювання, використання текстового редактору Word для розробки текстових документів та Web-сторінок.

2.     Практична компетентність, яка полягає у використанні прикладних програм Microsoft Office при розв’язанні конкретних задач з математики, фізики, економіки,   мистецтва   та   інших сфер   діяльності людини,   сприяє формуванню вмінь роботи в графічних редакторах, розробці презентацій в Power Point та електронних таблиць Excel, створення баз даних в системі управління базами даних Access, а також використання прикладних програм.

3. Творча компетентність, яка забезпечує розвиток мислення, творчих здібностей учнів, інтелекту, набуття досвіду власної творчої діяльності.

оволодіння новими навичками та здатностями, вміннями змінювати свою життєву програму розвитку, формування в учнів здатності до самостійної активної діяльності в усіх проявах життя.

4. Соціальна компетентність, яка сприяє вихованню культури праці, творчої ініціативи, формуванню стійкого інтересу до технічної творчості, розвиток    позитивних     якостей     емоційно-вольової    сфери     особистості: працелюбства, наполегливості, відповідальності.

Робота гуртка складається з двох етапів: теоретичного та практичного. На теоретичному етапі визначаються основні напрямки роботи, тема та мета виготовлення того чи іншого об’єкту, збір інформації про об’єкт (його призначення, будову, застосування). Підбір та вивчення інформації вимагає більш глибоких знань з таких предметів Інформатика, Інформаційні технології, Технології комп’ютерної обробки інформації.
DSC_1737.JPG
DSC_1741.JPG

Керівник гуртка Грунтковська Ю.В.

Кабінет № 37

Гурток комп’ютерної грамотності "105 клавіша "

До підготовчих елементів комп'ютерної грамотності відноситься вміння працювати з прикладним програмним забезпеченням. Програма гуртка складається з чотирьох ступенів, фактично продовжують один одного, але між тим кожна є самостійною частиною засвоєння інформатики. Учні, займаючись в комп'ютерному гуртку зможуть освоїти роботу в основних прикладних програмах.

Концепція навчання орієнтована на розвиток мислення і творчих здібностей. Складність поставленого завдання визначається тим, що, з одного боку необхідно прагнути до розвитку мислення і творчих здібностей учнів, а з іншого боку - давати їм знання про світ сучасних комп'ютерів в захоплюючій, цікавій формі.

Тому дуже важлива роль гуртка.

По-перше, для формування різних видів мислення, в тому числі операційного (алгоритмічного). Процес навчання поєднує розвиток логічного і образного мислення, що можливо завдяки використанню графічних і звукових засобів.

По-друге, для виконання практичної роботи з інформацією, для придбання навичок роботи з сучасним програмним забезпеченням. Освоєння комп'ютера допоможе учням використовувати його як інструмент своєї діяльності на уроках з застосуванням комп'ютера.

По-третє, для подання про універсальні можливості використання комп'ютера як засобу навчання, обчислення, зображення, редагування, розваги та ін.

По-четверте, для формування інтересу і для створення позитивних емоційних відносин учнів до обчислювальної техніки. Комп'ютер дозволяє перетворити урок інформатики в цікаву гру.

DSC_1656.JPG

Керівник гуртка Мантула С.Г.

Кабінет № 21