Виховна робота – цілеспрямована діяльність педагогічного персоналу на виконання соціальних інституцій для досягнення мети корекції та адаптації учнівської молоді.
Успішне педагогічне керівництво вихованням майбутніх робітників передбачає поєднання зовнішніх і внутрішніх стимулів.
Зовнішні стимули – це вимоги, які виходять від майстра виробничого навчання та класного керівника, та спонукають здобувачів освіти до певних дій.
Внутрішні стимули – це мотивація здобувачів освіти на процес пізнання.
Основними вимогами до плану виховної роботи є:
відповідність запланованих творчих справ, які визначені виховним завданням, рівнем розвитку учнівського колективу;
конкретність плану;
чітке визначення відповідальних осіб і термінів виконання;
врахування інтересів, нахилів, захоплень здобувачів освіти, умов училища, підприємства-замовника;
творче поєднання різних форм і методів виховної роботи.
Процес виховання ґрунтується на принципах:
1. Цілеспрямованість виховання.
2. Поєднання педагогічного керівництва з ініціативою і самодіяльністю здобувачів освіти.
3. Повага до особистості дитини, поєднана з розумною вимогливістю до неї.
4. Опора на позитивне в людині.
5. Урахування вікових та індивідуальних особливостей здобувачів освіти.
6. Систематичність і послідовність виховання.
7. Єдність педагогічних вимог школи, сім'ї та громадськості.
8. Єдність свідомості й поведінки.
9. Народність.
10.Природовідповідність.
11.Культуровідповідність.
12.Гуманізація.
13.Демократизація.
14.Етнізація.
На цій сторінці ви можете завантажити
Звіт з виховної роботи за І семестр 2017-2018 н.р.
Звіт з виховної роботи для учнів гуртожитку в І семестрі 2017-2018 н.р.