На цій сторінці ви можете завантажити:
2021-2022 н.р.
Звіт навчально-методичної роботи ІМЦ ВПУ № 17 за 2021-2022 н.р.
Звіт навчально-методичної роботи ІМЦ ВПУ № 17 за І семестр 2021-2022 н.р.
План роботи ВПУ №17 на 2021-2022 н.р.
План роботи ІМЦ на 2021-2022 н.р.
2020-2021 н.р.
Звіт навчально-методичної роботи ІМЦ ВПУ № 17 за 2020-2021 н.р.
План роботи ВПУ №17 на 2020-2021 н.р.
2019-2020 н.р.
Звіт навчально-методичної роботи ІМЦ ВПУ № 17 за І семестр 2018-2019 н.р.
Звіти голів циклових та методичних комісій
Форма звітів відвідування уроків теоретичного, виробничого навчання та виховних годин.
План Інформаційно-методичного центру ВПУ №17 на лютий
План Інформаційно-методичного центру ВПУ №17 на грудень
План роботи ВПУ №17 на листопад 2019 року
План роботи ВПУ №17 на жовтень 2019 року
План Інформаційно-методичного центру ВПУ №17 на жовтень
План роботи ВПУ №17 на вересень 2019 року
Графік відвідування адміністративно-управлінським складом на І семестр 2019-2020 н.р.
Графік проведення тижнів циклових та методичних комісій на 2019-2020 н.р.
План роботи ВПУ №17 на 2019-2020 н.р.
План Інформаційно-методичного центру ВПУ №17 на 2019-2020 н.р.
План роботи голови методичної комісії.
2018-2019 н.р.
Звіт навчально-методичної роботи ІМЦ ВПУ № 17 за І семестр 2018-2019 н.р.
План Інформаційно-методичного центру ВПУ №17 на 2018-2019 н.р.
План роботи ВПУ №17 на 2018-2019 н.р.
2017-2018 н.р.
Звіт навчально-методичної роботи ІМЦ ВПУ № 17 за ІІ семестр 2017-2018н.р.
«Віртуальний екскурс-конкурс на кращий віртуальний методичний кабінет»
Звіт навчально-методичної роботи ІМЦ ВПУ № 17 за І семестр 2017-2018н.р.
План роботи Інформаційно-методичного центру ВПУ № 17 на 2017-2018 н.р.
2016-2017 н.р.
Звіт навчально-методичної роботи ІМЦ ВПУ № 17 за 2016-2017 н.р.
Комплексний план навчально-методичної роботи ІМЦ ВПУ № 17 на 2016-2017 н.р.
Загальні положення інформаційно-методичного центру в училищі
У березні 2009 у ВПУ № 17 був створений інформаційно-методичний центр до складу якого входять:
– методичний кабінет;
– бібліотека.
Методична робота в училищі здійснюється згідно з Конституцією України, Законами України "Про освіту" (10 600-12), "Про загальну середню освіту", "Про професійно-технічну освіту" (10-98-ВР), "Про вищу освіту", Положенням про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах, затверджене наказом МОН від 30.05.2006 р. № 419, Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України (20.08.1993 №310), , наказом МОН України № 582 від 12.12.2000 "Про удосконалення методичної роботи в системі професійно-технічної освіти", рекомендацій НМЦ ПТО у Дніпропетровській області № 13/4-30 від 01.04.2008 "Положення про організацію методичної роботи в системі професійно-технічної освіти", іншими нормативно-правовими актами в галузі освіти.
Методична робота заснована на досягненнях науки та передового педагогічного досвіду, системі аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з метою удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників (викладачів і майстрів в/н ) та підвищення ефективності освітнього процесу.
Основними функціями інформаційно-методичного центру є:
– створення умов для підготовки педагогічних працівників (викладачів та майстрів виробничого навчання) до навчальних уроків (занять) і позаурочних заходів;
– проведення індивідуальних та колективних форм методичної роботи з педагогічними працівниками;
– надання допомоги працівникам і керівникам освітнього закладу у роботі з самоосвіти, індивідуальній методичній роботі, експериментально-дослідницькій діяльності;
– узагальнення, пропагування та поширення кращого педагогічного досвіду;
– інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем професійної освіти, педагогіки, психології, накопичення і систематизація методичної інформації.
Завданнями інформаційно-методичного центру є:
– вивчення умов забезпечення психічного і фізичного здоров'я вихованців освітнього закладу, набуття ними життєвого досвіду та вироблення умінь і навичок необхідних для подальшого навчання; стану організації педагогічного процесу і методичної роботи; забезпечення рівня знань, умінь і навичок учнів відповідно до державних стандартів, кожного освітнього та освітньо-кваліфікаційного рівня;
– організація діяльності наукових товариств учнів та їх осередків у професійних (професійно-технічних) освітніх закладах, підготовка і проведення олімпіад з базових предметів;
– вивчення рівня освітньо-кваліфікаційного забезпечення освітнього процесу кадрами з відповідною базовою освітою;
– створення організаційних умов для безперервного фахового вдосконалення, кваліфікації педагогічних і керівних працівників, вивчення та аналіз рівня кваліфікаційного забезпечення освітнього процесу;
– проведення системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів , вивчення і узагальнення їх перспективного педагогічного досвіду та його впровадження, залучення кращих із них до конкурсів професійної майстерності, навчально-методичної та науково-дослідницької роботи.
За період існування інформаційно-методичним центром було розроблено Положення про:
– інформаційно-методичний центр;
– навчально-методичну раду;
– методичну комісію;
– тижні методичних комісій.
ІМЦ було розроблено посадову інструкцію голови методичної комісії.
Щорічно ІМЦ складаються плани робіт:
– педагогічної ради;
– методичної ради;
– школи молодого викладача;
– школи молодого майстра.
Всі заходи, які організовує ІМЦ, проводяться у читальному залі бібліотеки училища.
В поточному навчальному році у читальному залі бібліотеки проводились засідання методичної ради з використанням мультимедійних засобів, які знаходяться у бібліотеці училища, за наступною тематикою:
– методика проведення відкритого уроку (заняття) – Додаток 2;
– методика проведення практичних лабораторних уроків (занять) – Додаток 3;
– рекомендації щодо організації роботи методичної комісії в навчальному закладі – Додаток 4;
– складові державних стандартів освіти II-го та III-го ступенів навчання – Додаток 5;
– труднощі і стратегії підтримки в період підготовки до екзаменів;
– модульно-рейтингова система оцінки знань учнів (студентів).
– інше.